Sofiashundar

Grattis Lycka

Av Sofia Nyberg - 2013-10-09 22:23

Grattis min älskade tjej, hela fem år idag!

Senaste året har varit tufft för oss båda, så det är med extrem tacksamhet jag firar dig denna dag, tacksamhet över din tappra styrka och att du idag mår bra!

Jag skulle kunna skriva spaltmeter om hur mycket du betyder, men ord blir futtiga i jämförelse.

Jag älskar dig, mer än till månen och tillbaka och jag hoppas vi delar många fina år till tillsammans!   

Bilder från dagens firande


                                                         

 
 
MLI o Olga

MLI o Olga

14 oktober 2013 10:46

Underbara bilder på tjejerna! De strålar glädje. <3

http://www.rackarunge.bloggplatsen.se

Sofia Nyberg

24 december 2013 21:43

Tack fina du!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards