Sofiashundar

Cykeltur

Av Sofia Nyberg - 2013-07-20 23:07

 

Idag fick vi hem cykeln och Doris och jag tog direkt en cykeltur!

Vi värmde upp med 15 minuters promenad, sen cyklade vi 2,5 kilometer och varvade ned i tio minuter innan husse plockade upp henne med bilen. Jag fortsatte cykla en sväng, behövde lite mer motion, med Doris blir det ju inte så mycket motion för mig liksom.

Doran var så duktig, sprang så fint och tyckte det var lajbans med ett högre tempo! Vi hade två hundmöten, det första stannade jag på, inte för att hon brukar göra dumheter, men det var precis i början och vägen var smal, och man kommer ju som sagt i högre tempo. Men det andra så fortsatte vi bara och hon sprang så fint brevid, varför trodde jag annat - duktigaste hjärtat <3

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards